Korzystaj z centrum zadań i nie martw się, że zapomnisz o ważnych płatnościach
Dlaczego warto
dostaniesz przypomnienie o płatnościach cyklicznych
wystarczy 1 kliknięcie, aby przejść do płatności
dostaniesz powiadomienie o aktualnościach z branży finansowej
jeśli korzystasz z mOrganizera lub mKsięgowości, to biuro rachunkowe może dodać zadanie do kalendarza
z centrum zadań możesz korzystać w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej
Zobacz, jak działa centrum zadań
w kalendarzu znajdziesz podpowiedzi z zadaniami np. termin płatności do ZUS, US
możesz dodać własne zadanie – kliknij kalendarz i wypełnij: typ zadania, nazwę odbiorcy, kwota, opis i termin
możesz nadać zadaniu priorytet, zaznaczyć je jako cykliczne lub udostępnić innym użytkownikom konta firmowego
zapisz zadanie – dostaniesz przypomnienie o terminie jego realizacji
Najczęściej zadawane pytania
-
1.
Kto może korzystać z Centrum Zadań?
-
Klienci, którzy mają dostęp do profilu firmowego w mBanku (posiadacz lub pełnomocnik konta firmowego) i przynajmniej raz zalogowali się do bankowości internetowej.
-
-
2.
Nie mogę dodać zadania płatności do odbiorcy spoza książki odbiorców. Jak to zrobić?
-
Zanim dodasz zadanie, wpisz rachunek do książki odbiorców.
-
-
3.
Mam dwa profile firmowe w mBanku, czy wszystkie zadania będą w jednym miejscu?
-
Gdy masz dwa profile firmowe, to do każdego z nich będziesz mieć osobne zadania.
-
-
4.
Otrzymuję automatyczne zadania od mBanku, czy pełnomocnicy je zobaczą?
-
Zadania automatyczne są widoczne tylko dla właściciela konta firmowego. Jeżeli chcesz udostępnić je pełnomocnikom, wejdź w ustawienia > centrum zadań > widoczność zadań.
-
Pamiętaj, że mBank udostępnia swoją aplikację tylko w autoryzowanych sklepach - App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Pobieraj, instaluj i aktualizuj aplikacją tylko w tych sklepach ponieważ znajdujące się tam aplikacje są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, pod kątem ich bezpieczeństwa. Nigdy nie pobieraj aplikacji z innych miejsc niż oficjalne sklepy (np. z linka otrzymanego sms-em czy przez komunikator) – narazisz się na pobranie złośliwej aplikacji, przez którą oszuści mogą wyłudzać Twoje dane, czy przejmować sms-y i wysyłać je bez Twojej zgody. Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 8.0 lub iOS 16.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityką prywatności aplikacji mobilnych, którą znajdziesz na stronie: https://www.mbank.pl/o-nas/o-mbanku/polityka-prywatnosci-mobile.html. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek