Korzystaj z centrum zadań i nie martw się, że zapomnisz o ważnych płatnościach

Dlaczego warto

  • dostaniesz przypomnienie o płatnościach cyklicznych

  • wystarczy 1 kliknięcie, aby przejść do płatności

  • dostaniesz powiadomienie o aktualnościach z branży finansowej

  • jeśli korzystasz z mOrganizera lub mKsięgowości, to biuro rachunkowe może dodać zadanie do kalendarza

  • z centrum zadań możesz korzystać w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej

Zobacz, jak działa centrum zadań

w kalendarzu znajdziesz podpowiedzi z zadaniami np. termin płatności do ZUS, US

możesz dodać własne zadanie – kliknij kalendarz i wypełnij: typ zadania, nazwę odbiorcy, kwota, opis i termin

możesz nadać zadaniu priorytet, zaznaczyć je jako cykliczne lub udostępnić innym użytkownikom konta firmowego

zapisz zadanie – dostaniesz przypomnienie o terminie jego realizacji

Najczęściej zadawane pytania

Pamiętaj, że mBank udostępnia swoją aplikację tylko w autoryzowanych sklepach - App Store (iOS - Apple), Google Play (Android), AppGallery dla telefonów Huawei. Pobieraj, instaluj i aktualizuj aplikacją tylko w tych sklepach ponieważ znajdujące się tam aplikacje są cyfrowo podpisane i przechodzą proces weryfikacji, pod kątem ich bezpieczeństwa. Nigdy nie pobieraj aplikacji z innych miejsc niż oficjalne sklepy (np. z linka otrzymanego sms-em czy przez komunikator) – narazisz się na pobranie złośliwej aplikacji, przez którą oszuści mogą wyłudzać Twoje dane, czy przejmować sms-y i wysyłać je bez Twojej zgody. Nową aplikację możesz pobrać jeśli Twoje urządzenie ma system operacyjny w wersji minimum Android 8.0 lub iOS 16.0 (lub nowsze). Zapoznaj się z polityką prywatności aplikacji mobilnych, którą znajdziesz na stronie: https://www.mbank.pl/o-nas/o-mbanku/polityka-prywatnosci-mobile.html. Wyjaśnienia pojęć dotyczących usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym objętych tym materiałem znajdziesz na www.mBank.pl/slowniczek